CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, April 5, 2013

Idea : TV Console

Assalamualaikum.


Salam jumaat! Bersemangat lebih hari ni sebab last day kerja kan? Yayyyy!

Pagi-pagi ni nak mencuci mata sendiri dan anda juga, boleh kan?

Eh?! Teringat pulak.. Ingat tak iklan Oreo budak perempuan dengan ayah dia tu? Ada skrip budak perempuan tu sebut 'boleh kan?'. Sweet! Suami suka tiru, dan sama! Hahaha.. boleh kan?

Okay, enuf. First of all, saya minta maaf kalau ada yang bertanya alamat kedai second hand furniture tu.. Maaf sangat-sangat, belum berkesempatan nak ke kedai-kedai itu ambil alamat. Maklumlah, bukan kedai gempak macam IKEA yang boleh di google. Kedai-kedai picisan je, insyaallah hujung minggu ni kalau berkesempatan, kami Suami Isteri akan ke kedai-kedai tersebut dapatkan alamat dan no. telefon sekali yer. Amin, insyaallah.

Keduanya, kalau ada yang berbakat, boleh upgrade kan sahaja barang-barang lama atau barang-barang terpakai supaya menjadi barang baru. Macam TV Console ni......









Cantik kan? Aku berkenan dengan style basket tu.. Dah usha harga, dan ada jugak basket yang sedia ada dekat rumah Ibu. Dari tak guna baik ambil untuk letak barang + hiasan. hikhik! Tapi tak la sebiji sama macam basket dalam gambar, apa-apa basket tak kisah. Dekat Romantika ada almari kecik, siap ada basket warna putih, cantik yang amat. Boleh singgah Romantika untuk tengok harga ya. Kalau pilihan lain, boleh beli basket sahaja di kedai-kedai bunga, harga tak mahal pun. Boleh letak barang-barang supaya kemas!

Bagi aku rak tv kepunyaan lizmarie ni memang terbaik, ada yang berbakat buat baru serupa macam rak tv ni? Atau ada yang bertuah, ada rak lama-lama serupa macam ni? 

Sharing with you!



Love,
Nursaila Norman!

6 comments:

Miss Dilla said...

Saila, check this web, confirm gila tgk dorg refurbished furni lama jd baru :)

http://www.stylizimo.com/

Nursaila Norman said...

Miss Dilla : thank you!!! serius suka :D thank you, thank you :))

Anonymous said...

wah menarik ni !

Diyana said...

kalau saya prefer b'tutup..
habuk2, malas nak cuci... *dasar pemalas*

cha said...

cantik giler. kreatif kan. haish

yolanda diego said...

saya lebih suke yg bertutup sbb xnmpk cara susunan brg dlm tu. sbb sy xreti nk susun cantik2 kemas2 cm kt ats ni. hihi....