CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, January 6, 2013

Pearl Handbouquet : Bride 2 Be From Perak

Assalamualaikum.


Pearl hb untuk bakal pengantin dari Perak sudah siap sepenuhnya. Alhamdulillah, syukur Ya Allah. Dalam susah hati, dalam tekanan kerja datang bertimpa-timpa, dalam pada orang berdengki nak jatuhkan aku, dengan izinNya, Allah beri aku cukup masa untuk siapkan jugak hb yang tergendala ni.

Semoga bakal pengantin sentiasa di bawah lindunganNya. Amin.

Here's some pictures, thanks Ayah bagi pinjam DSLR. Haha. Tetiba sombong taknak guna camera henfon. Hehehehe!











Harap b2b dari Perak tu suka eh :) Berperang dengan perasaan sungguh nak siapkan tempahan-tempahan b2b. Akhirnya siap jugak satu benda. Lepas ni harap aku boleh sempurnakan tempahan-tempahan lain. Amin. Sebab sekarang ni aku selalu sangat bawak balik kerja ofis ke rumah. 




thanks korang!


Love,
Nursaila Norman!

14 comments:

Amalina Ali said...

cantik hb nya yunk. :)

pasal org yang suka menjatuhkan org lain tu, sabar ye. lumrah manusia memang tak suka orang lain senang.


jangan menyerah kalah ok.

Iera'ra Nordin said...

wee...
cantik nye hb tuh saila ..

xpe la saila ..
mana2 kita pergi pon mesti ada sorang dua yg busuk ati .. kes tikam blakang ni mmg slalu je kna kat office iera jgak ..

bnyk2 kan bersabar ye ..
istighfar bnyk2 ..moga2 dpt blasan yg setimpal tuk yg busuk ati sgt tuh ..

orked violet @ SYA said...

waaa...cantik La Saila!!! talented betoL! =)

saba k..life mmg unexpected.. same goes to people around. kdg2 kite xcr psL, org Lak cr psL. xpaham kan.. hoho. saba ek. have fun =)

Maria Che Wan said...

cantiknya mesti tuan punya suka sbb cantik sgt2.....tahniah sbb berjaya buat dengan baik...pasal kwn makan kwn tu bersabarlah biasalah org tak leh tgk kita senang so berhati2lah dgn dia k...T______T

cik mah said...

comel2...xpe2...dugaan untuk memulakan sesuatu yg baikkan....gud luck ye...

bintanghati said...

cantik saila.. :)

Mira Adzlia said...

cantiklah...sy suke..sy suke..

**kuatkn smngat ek...biarkn kwn cmtu...sbnrnye xlayak jd kwn klu sgup tikam blkg

Saya Disini said...

cntiknye

Shizan Syafik said...

saba ye saila.. insyaALLAH, semuanya akan baik2 saja nanti..

FY said...

cantik nye Saila...Saila, FY nak invite u datang bride blogger gathering..details dalam blog FY..jom la dear

ayut said...

cantik! hope B2B tu suke... :)

cian ye akak smpi kena bwk keje ke umah...mesti rasa xbest kan..klu ayut pon xske..smga perjalanan hidup akka sentiasa dipermudahkan yer..b strong! ^^

Rina Ellisa said...

saila cantikkkkkkkkkkkkkk!!~ :)

saila amek berapa tempahan camni?

Zana Adieyza said...

serius unik dan cantik sgt2!!

s h a said...

Saila...Cantik sgt3.Sha sukela.B2B tu confirm suke jgk sebab cantik.Xpe saila...sabar ye dear.Allah xkan beri dugaan yg hambaNya x mampu tanggung.Cheers k. :)