CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, August 5, 2013

Pearl Handbouquet : Bride to Be Zai (Ipoh)

Assalamualaikum.





Alhamdulillah sekali lagi, dalam tak sihat, malas malas malas malassss je siap jugak pearl handbouquet bakal pengantin dari Ipoh ni. Huhuhuhuhu.. Cuba cari net warna navy blue, memang tak jumpa lah kan.. Huhu. 

Combination color : Navy Blue and Cream/Soft Brown

Ramai betul kawen lepas raya, harap bersabar yer mana-mana yang dah bayar deposit tu.. Insyaallah siap dan akan sampai ke tangan sebelum tarikh majlis. Dont worry yer.. Doakan saila sihat dan super rajin ekk :)











Bride to be kawen raya ke-2, semoga kekal hingga ke akhir hayat, amin. Semoga awak suka yer Zai!

Barakallah!





Love,
Nursaila Norman!

4 comments:

- AZIE - said...

cantik sgt!!!

cik hani said...

Cantek n unik

Salfiza said...

So cantik! Tak sabar nak tunggu saya punya plak.. hehe :)

impian indah said...

cantik la hb kak saila!!!
-ain-