CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, December 18, 2012

DIY Cute Pillow : Bersedia Ambil Tempahan :)

Assalamualaikum.


Teringatkan pillow kecil-kecil ni membuatkan aku ringan tangan sangat nak menjahit. Sebab comel sangat. Kejap je siap. Cuma kena sabar banyak-banyak la kan.











Saiz yang aku buat ni saiz 4inci x 4inci. Bagi aku ini saiz yang paling sesuai, tak besar, tak kecil. Jahitan untuk pillow yang mula-mula agak tidak kemas. Tapi bila dah masuk pillow yang ke-4 macam tu dah tau cara nak kemaskan jahitan so seronok la menjahit. Sebaiknya elakkan guna kain satin/chiffon yang lembut sangat tu, nanti susah nak jahit (susah nak pastikan jahitan kemas sebab kain asyik bergerak-gerak).








****************************************
tempahan di buka
satu pillow rm1.50
pos laju rm6 (mungkin berubah)
minimum order 35 pillows
deposit separuh harga baru tempahan dibuat
:)
****************************************



thanks korang!


Love,
Nursaila Norman!

22 comments:

noorliana zamri said...

comelnya..kreative

s h a said...

comelnye saila.geram je tengok.hehe.gudluck dear.mesti ramai yang tempah nanti sebab sgt comel n kemas.untuk hantaran SIL sha uruskan.nanti sha tanya kot2 dia berkenan ke ngan pillow.hehe. :)

My Life's Journey said...

comelnya dear ..dear ni memang kreatif la ..selalunya kalau kita beli beg dompet ada bantal kecik2 tu jadi hadiah ..waahhhhh .. leh jugak dijadikan perhiasan untuk hantaran .. piwettt

chayokkk chayokkk dear

Wak Gelas™ said...

sungguh chomeyy pillow tuuu.. ehHHee

Amalina Ali said...

dalamnya isi apa Saila?

kreatif sungguh.

Nursaila Norman said...

Amalina : guna apa eh, saila pun xtau nama dia apa..tp isi mcm isi bantal tu..huhu

oshinz said...

alolo.. comel sangat. macam saila.

Amalina Ali said...

owh dlmnya letak kekabu eh? ke kapas? eh kapas ke namanya?? HAHA.

Mira Adzlia said...

cumil jer :)

khadijah said...

wah rajinnye saila, ade mase tu nak jahit bende2 ni.. gud luck dear, comel sangat :)

dhiera said...

hahaha.. comel!
kite suka gak bantal ni buat hantaran tapi malas nak jahit.
kain tu gune kain ape yunk?

Nursaila Norman said...

Amalina : saya guna foam mcm dlm blog NURUN ni http://kasutkaca15.blogspot.com/ tau kan?kan? hehe!

dhiera : sy pun xtau la nama kain tu apa..tp bkn chiffon @ satin, sy cari kain yg kurang licin supaya senang nak gunting & jahit :)

bintanghati said...

alah tomeinye..
mcm orgnyee.. hhihi

Cik Mila said...

Bantal-bantal tu comel sgt!

Che Rosliza Che Mat said...

comel...memang kreatiflah...

Kesuma Angsana said...

comey sungguh & kreatif

Mrs Lurve said...

comelnya...jeles sungguh tgk org gy pandai diy nie

nurun said...

aah la sama mcm deko hantaran kita pakai bantal juga. kita tgk idea dlm majalah pengantin

Anonymous said...

hye assalam!nak tanya, kalau bntak size besar boleh buat tak?nk letak untuk hantaran, placement atas dulang then atas bntal ltak brg.possible ke nk buat? pls emel nafisahmuslal at yahoo dot com . sory emel type gtu nk elak spam

Nuriesya Nadia said...

Saila Saila Saila Sailaaaaa mmg min 35 pcs eh ?? Kalau nak 10 -15 bijik je ?? :P

t-shirtprinting2u.com said...

mmg cute.ni material apa ye?

Nursaila Norman said...

t-shirtprinting : material chiffon biasa..bkn yg lembut sgt :)