CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, December 17, 2012

1 Month 1 Week 1 Day

Assalamualaikum.



Sedar tak sedar dah lebih sebulan. Sedar tak sedar dah jauh meninggalkan dunia majlis warna warni. Tinggal kenangan sahaja. Kadang-kadang tak terperasan yang aku isteri dia. Dia suami aku. Masih dalam proses pembelajaran untuk menghormati. Aku memang tak pandai nak layan orang sakit. Maksud aku demam. Sangat lah tak pandai. Termasuk lah Suami. Dia demam, serius aku taktau nak layan dia macam mana. Tapi bila aku demam.. Huhuhuhu. Makan ubat sekali je terus baik. Bukan sebab ubat doktor. Tapi sebab Suami jaga. Hukhukhuk.




Baru baik demam selesema :(




Leha cakap muka aku tembam. Kuajaq!




Suami buat muka kucing katanya. Dah la semua family aku ada je kat situ. Patut la Ibu gelak.. En Gaban ni kannnnnn. Grrr!



gelak tawa, merajuk air mata, marah-marah sayang semua ada sepanjang sebulan seminggu sehari ni.


thanks korang!


Love,
Nursaila Norman!

10 comments:

Iera'ra Nordin said...

alololo
sweetnye la saila n hubby nih ..
xsabar plak iera nk mcm tuh
gataiii iera nih ...

s h a said...

Comel je saila and en gaban.Wahh...penuh dengan satu.Hehe.Semoga bahagia selalu dear. :)

khadijah said...

alala comel je.. dija ngan en suami pun selalu cakap eh kita dah kawin kan, macam cepat je berlalu :)

Shizan Syafik said...

alahai, kurusnya.. jeles... btw, sweet sgt.. :)

Afasz said...

:)

cik mah said...

tahniah2...kejap je kan dah sebulan...

Saya Disini said...

manjenye..hehe

NurSalihah Norman said...

aku pun dah tembam gak T_T
aku sebagai tukang snap ketaq2 tgn nak snap gara2 tahan gelak tgk muka abg shahir hahahahahahah...

Zana Adieyza said...

gaduh2 manja tu biasa dear.. tu lah yg buatkan hubungan lebih mesra sebab kita akan belajar utk x ulang kesilapan dulu.. :)

ayut said...

nice~~~! yg penting..sntiasa bsama dh :)