CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, August 30, 2013

Review : Baju Raya :)

Assalamualaikum.



Salam jumaat semua!

Sesambil buat kerja ofis, sesambil tu mengupdate blog sekali lagi. Tetiba rasa macam banyak pulak entry aku sejak semalam. Apakah? Malam tadi share pasal shawl raya. Siang-siang ni nak share pasal baju raya tak seberapa pulak eh. 

Tapi kan! Ramai jugak yang beraya tahun ni dengan warna merah dan hitam. Huhuhuhu! Aku ingat aku sorang je merah mak ngah, nasib baik ramai geng. Hehehehe.

Dengan rendah hati, aku nak share full picture baju raya yang aku diy haritu. 










Alhamdulillah, bagi aku ianya perfect. Perfect la bagi baju yang aku diy dalam masa beberapa hari sahaja sebab beberapa halangan. Huhuhu. 

Ada lagi sehelai baju, khas untuk Rumah Terbuka + Family Day keluarga sebelah Ibu September ni, insyaallah. Dalam proses tapi lepastu tak sambung-sambung. Huhu. Kena kuat berusaha nih! Al-maklumlah, raya tahun ni sehari je. Yang lain-lain tu (beraya rumah kawan, sedara mara) pakai baju kerja je. Huhuhuhu! Paling serius baju kerja, balik kerja lepas solat maghrib terus beraya rumah jiran-jiran. Gila dengan baju kerja je kau. Kerlas tak kitorang? Hahaha. 

So takpe lah aku diy je baju-baju kerja eh? eh? eh? ihehehehehe :D





Love,
Nursaila Norman!

9 comments:

Nuriesya Nadia said...

Alahaiii cantiknyaaa. Merah makngah ! Kurlasss.

Kalau buat baju tunang ala2 gini boleh dok ? :D

Nursaila Norman said...

NN : buleh sangatssss..less is more kannn :)

Azian Elias said...

huu..huuu.. raya ni akak tak de baju raya.. pakai baju lama je..

Diyana said...

pergi beraya, baju xpenting... asal dpt dtg tu yg lg penting...
hehe

Syamiell said...

Awak kurus pkai ape pun cantik...

Han Hanni said...

Cantek..langsing gitu..merag yg berani..menyerlah..
Cik hani xde bj wrna merah..hihi

safurara said...

mmg perfecttt~ lawaaaaaaaaa babe~ haih~

Unknown said...

saila jahit sendirii..kite kagum plus keles ngan org yg terror jahit nii..huhuhuh

budakbandunglaici said...

cantik baju tu..
suka tengok baju merah + hitam = ohsem!


Entri Baru Update : Terima Kasih Untuk 100K