CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, August 23, 2013

Cantiknya nombor!

Assalamualaikum.


























366,366 views so far. Ramai ke ni? Bagi aku ramai kot sebab blog tak glamer kira ramai lah ni. Hahaha! Biarlah aku perasan sorang-sorang lalalalalalaa..

Cuma, aku baru pandai buat Nuffnang. Gila lembab. Orang lain dah kaya raya, aku baru tengok earning sen sen. Hahahahaha..

Thanks lah korang, sebab korang lah dapat angka cantik macam ni.

Hugsssss and kissessssss!
XOXO




Love,
Nursaila Norman!

7 comments:

Nur Atira said...

hee . takpe kak . nanti2 akak dapat gak hasil nuffnang tu . go go goo ! hehe

Shizan Syafik said...

alaa.. kitanya nuffnang pun sikit je.. huhuhu..

cik hani said...

kita dah 2 tahun bernuffnang..tapi baru 2 rgt duit.hahaha

Nuriesya Nadia said...

Selamat bernuffnang mak jemah ! Kite da lama nuffnang tapi seciput je. Biasalah blog picisan. :P

orked violet @ SYA said...

Sya tarok ads nuffnang tp xtaw pon ap function. bukak page nuffnang pon xpenah. sbb lembap giler loading

Nursaila Norman said...

korang tipuuuu..huhuhu..korang dah kaya raya dgn nuffnang..huhuhuhu!

hikhikhik ;p

Marou Apple Hijau said...

slow2..nanti jadi kaya la tu..


Entri Baru Update: BFF Ke 200