CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, January 3, 2012

Idea : Baju Nikah

Assalamualaikum
dan
Selamat Sejahtera Semua




Jumaat lepas ada permintaan dari cik Ara pasal baju yang ada kat belakang aku (entry sini).. Kebetulan masa tu ibu aku yang snap.. Tak sangka lak cik Ara sibuk tanya pasal baju tu. Kain jenis apa, warna apa.. Excuse me cik Ara, aku bukan SA kat Jakel okehhh.. Aku pun tak tau nak jawab apa.. Hikhik!

Tetiba aku teringat yang aku ada snap beberapa (2 keping pun tetap dikira 'beberapa' k) picha sementara tunggu SA Jakel tu pilihkan lace untuk aku.. Snap, snap!












Terlalu manis.. Aku suka sangat dengan beads dan detailing dia. Simple itu sweet. Kan? Hey, picha no 2 jarang orang guna kelar tu kan? Aku tak tahu nak cakap itu kaler apa.. Kuning campur hijau muda boleh tak? Bagi yang belum pilih kaler untuk outfit korang, suka tak picha no 2 tu? Go and grab!





thanks korang!



Love,
Tata!


2 comments:

zOeY zAu YaH said...

alahai seronoknya sbut baju2 nikah nih haha...

Cik Saila said...

@zoey pun sama jgk nanti kan?kan?kan? hehe