CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, January 14, 2012

S A B T U dimulakan dengan entry kontot ;)

Assalamualaikum
dan
Selamat Sejahtera Semua




Today is saturday!


Rasa macam pelik bila tak dapat nak update entry dekat blog. Ni dikira sebagai gejala ketagihan ke eh? Hiks! Okay, aku ngaku aku dah lama tak update blog. Beberapa hari pun dikira sebagai dah lama ke? Belasah jelah.. Poyo.

Diy untuk w-day kami pun aku terpaksa stop sehingga Febuari ni. Harap-harap hujung Febuari aku dah boleh mulakan balik aktiviti men'diy' segala benda yang tertinggal. Ada jugak beberapa perkara yang terlintas bila dah tengok dewan yang aku nak sewa nanti. Aku cuma mampu buat sekadar yang termampu. Kalau ikutkan memang banyak benda, tapi kita buat setakat yang kita sempat dan boleh jelah eh.. Jangan over limit pulak. Nanti stress.

Okay, sekarang tak boleh cakap pasal w-day. Aku kena lupakan sekejap. Sobsob! Kena siapkan dulu kerja-kerja rasmi. Dah settle kerja baru leh bersuka ria. Nangis

Entry ni pendek je sebab aku ada kerja rasmi sebenarnya. Tapi tetap nak lepaskan gian menaip. Erkk! Nanti aku update macam biasa eh.. Doakan kerja-kerja rasmi aku berjaya dengan cemerlang ya. Sayang korang :)


thanks korang!



Love,
Tata!

No comments: