CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, January 2, 2012

2 0 1 2 : Tahun mendebarkan saya

Assalamualaikum
dan
Selamat Sejahtera Semua



Esok hari pertama bekerja untuk tahun 2012.. Tiga hari cuti duduk rumah tapi penat mengalahkan En Gaban pergi konvoi. kehkehkeh. Siyes penat. Penat batuk dan penat lenguh2 badan nak demam.

Tapi tetap gigih nak siapkan veil nikah. Walaupun tak siap 100% tapi kalau kena paksa nikah esok pagi boleh la pakai.. Hikhikhik! Gatai.



belum letak manik






adding some beads

Baru siap 40%. Nanti sambung lagi eh.



Berdebar-debar nak mulakan tahun 2012 ni. Banyak benda nak kena buat.. Benda baik mesti Allah tolong kan? Insyaallah.. Kena rancang baik-baik supaya tak tertekan.. Insyaallah. Dah boleh conteng-conteng dekat kalendar perancangan untuk setiap bulan supaya tak kelam kabut.. Korang, aku banyak diy sendiri apa-apa benda yang boleh di'diy' untuk majlis aku nanti. Ada dua sebab, pertama nak berjimat cermat, kedua nak jadikan kenangan bila dah tua nanti (kalau anak-anak sudi pakai semula lagi aku gembira). So korang jangan expect lebih dari aku eh.. Sebab aku buat majlis untuk menyatukan dua jiwa dan meraikan hati-hati yang menyokong kami. Seriously i cant wait to call En Gaban 'hubby'. Wink! Wink!


thanks korang!



Love,
Tata!

4 comments:

zOeY zAu YaH said...

syoknya dh nk ehem2..happy for you ^_^

QASEH ALYN said...

wahh...bestnyer org tue nk tawen dah...macm cantik jer baju tue...xsabar nk tngok...huhu

Cik Saila said...

@ zoey : thank you! :)

Cik Saila said...

@ qaseh : nanti saya publish yg full ya..tp nnt2 tau..hehe ;P