CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, January 31, 2012

Yellow Pinwheel!

Assalamualaikum
dan
Selamat Sejahtera Semua




Kalau boleh, jangan biarkan otak kita tertekan dengan kerja. Kena rehat-rehat jugak. Cara saya merehatkan otak dari bebanan tugas adalah dengan membuat pinwheel!!

Nampak sangat dah tak waras. Abaikan ayat skeme badut di atas okeh. Jom tengok pinwheel yang aku dah berjaya buat hasil dari tekanan kerja yang sudah pun datang semula. Datang semula okeh. En Roy asal nampak muka aku je mesti sebut 'pening,pening,pening'. Aku tengok dia ke hulu ke hilir pun dah pening dah. Hikhikhik!

Okayyyy.. Cepat tunjuk pinwheel kau..







jadiiiiiiiii..



Kalau nak nampak lebih cantik dan comel korang leh pilih kertas yang depan corak lain, belakang corak lain. Macam aku  ni satu kaler je. Yelah, kertas yang ada kat ofis ni je pun.. Mana nak carik yang shantek2 kan.. Huhuhu. Kalau lebih rajin, korang tampal dua helai kertas yang berbeza depan belakang. Tapi aku tak rajin sebab tengah tertekan. Haha! Banyak cantik nak hilangkan stress sampai gigih nak buat pinwheel shantek2. Buat bengong2 dulu dah la kan,kan,kan.. Hiks! Kang En Boss nampak boleh ke aku cakap 'tertekan la En Boss' muahahahaha..





akan ku usaha kan sampai jadi macam ni






thanks korang!



Love,
Tata!




7 comments:

Salihah Norman said...

nak nak... buat kan utk aku boleh? ^-^ wink,wink,wink...

zOeY zAu YaH said...

wah comel..

chu-E zHuL said...

woi makcik kertas aku tu ko jgn nk bazir2 what pinwheel bagai lak

Cik Saila said...

leha : sila buat sendiri ;P

zoey : belum cukup comel lagi tu..huhu

zhul : errrrkk!!

Liza Razak said...

comelnyer..teringin nak buat satu macam ni :)

Cik Saila said...

liza : try google, sbb sy xsempat nk update tutorial pinwheel..huhu..kalau sempat sy update k :)

pexky said...

cik saila.. sila update sesegera yg mungkin yer.. sekiranya anda sudah mempunyai kelapangan.. saya teringin untuk membuat pinwheel bagi mengurangkan stress saya di kala bekerja.. waaah.. skema nyer ayattt.. buekkkk..:p