CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, April 19, 2012

Panda Eyes

Assalamualaikum
dan
Selamat Sejahtera Semua



Rajin pulak meng'update' blog sehari dua ni kan? Sebab kerja aku beberapa hari ni kena siapkan dokumen. So duduk jelah ngadap PC sampai lebam. Kejap-kejap aku BW korang punya blog. Asyik refresh dashbord je.. Korang update la banyak2 arini. Haha. Boleh tak?

Cakap pasal panda eyes ni memang sedih kan? Aku bukan la obses sangat dengan kecantikan. Teruk? Okay. Lantak la. Tapi bila tenung-tenung cermin dah nampak macam bawah mata gelap sikit mula la susah hati. Dah kata 'dari mata turun ke hati'. Ececehh. Gila tak susah hati? Nampak orang lain ingat aku hantu cemana? Wah kejam sama kan mata lebam dengan hantu. Eh! tapi tak hardworking la kalau mata tak lebam beb? *nak sedap kan hati la tu*

Tapi serius, hari selasa aku tidur pukul 2 pagi. Lepas tu wajib bangun pukul 5.30 pagi. Lepas tu perut buat hal. Biasa la.. Aku tak boleh tidur lewat dari pukul 12. Sebab? Nanti lapar macam hantu kelaparan. Ceh! Jadinya terlajak. Pukul 2.30 pagi baru aku terlelap. Itupun lepas aku pujuk perut aku 'esok kita sarapan gila-gila eh'. Hampeh betul.

Dan kemudian terus merenung PC macam nak masuk dalam PC. Mana tak lebam kan? Tapi okay what. Hardworking kot.

Tetiba baru teringat timun dan tea bag. Dulu rajin la buat sebab tiap-tiap hari berjaga malam untuk study tengok DVD. Study. Tapi play DVD kat laptop. Alaa.. Perkara biasa budak-budak U kan?kan?kan? Pastu gigih la tampal tea bag kat mata. Pastu roomate aku cakap aku obses sangat. Mana ada. Mana ada. Mana ada. Benci.

Balik kerja ni nak selongkar peti air kalau-kalau ada timun ke tidak. Kalau takde guna jelah tea bag. Buat teh panas satu jug pastu paksa semua orang minum. Yang penting aku dapat tea bag. Tapi guna timun lagi nikmat. Dapatkan jugak.

Dulu En Gaban selalu ngutuk aku. Katanya mata aku lebam. Padahal takde. (yeke). Sekarang ni dia tak ngutuk lak. Oh! Lupa. Baru-baru ni dia cakap dia macam rabun. Patut la dia tak kutuk aku.

Tolong jangan cop aku obses dengan kecantikan segala tu eh.. Timun dengan tea bag je kot. Please, please, please.. Katakan saja entry ni petua orang muda-muda seperti aku. kehkehkeh!





thanks korang!




Love,
Tata!






6 comments:

LiNda said...

linda pon ade eye bag...huuu, x suke betul. Kadang2 ade gak linda wat treatment gune timun n tea bag tu...tp selalunye malassss

Nursaila Norman said...

haihhh..sama la kita..malassss je..huhu

Afasz said...

sy pon malas.dulu rajin la gak ..letak timun tu...mmg segar je kulit

Anonymous said...

saya pun ada..haha...timun n tea bag sgt jimat..usaha je kan..hihi

NuZuL HaiRi said...

kena tdo lg lama ek :)

NuZuL HaiRi said...

kena tdo lg lama ek :)