CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, November 15, 2013

Idea : Gubahan Hantaran Simple Tapi Sweet

Assalamualaikum



Aku memang sukaaaa gubahan yang simple tapi nampak eh,sweetnya,comelnya.. Kalau yang heavy fresh flowers tu memang ohsem lah kan.. Tapi macam mana dengan pengantin bajet macam aku. Aku impress giler kalau tengok gubahan hantaran yang guna riben SAHAJA tapi dah nampak oh! sweetnyaaaaaa.. 

Kebaikan gubahan simple-simple ni banyak tau.. Antaranya jimat, tak makan masa nak gubah, tak membuang bahan gubahan macam buang sampah. Huhuhu. Yelah, kalau dah potong tangkai bunga jadi pendek, nak recyle macam mana dah lepas tu eh.. Tangkai dah pendek, nak gubah dalam pasu pun susah rasanya.. T____T

Kenapa la aku tak jumpa gubahan-gubahan macam picha kat bawah ni tahun lepas.. Memang meleleh pulak air liur ni ha..











































































































































Suami, suami.. Buat majlis nikah lagi sekali nak tak? Sebab saya nak gubah hantaran macam dalam gambarsss.

Ke aku beli hadiah untuk Suami tapi tak balut dalam kotak, tapi aku gubah dalam dulang hantaran. Urrrghhhh, urghh.. Geram!


visit jugak FB The Craft Potion :)

simple kan? tapi cantik kan?

sharing is caring!






Love,
Nursaila Norman!



5 comments:

Nuriesya Nadia said...

Meriaaaahhh. Sukaaa. Y____Y

cik mah said...

Wah...bnykneyr bunga2...meriah...

ezan said...

cantiknyaaaa! tu semua fresh flower ke kak?

ayut said...

Ayut punye pon ala2x la nnt..tp kakak yg bt.ayut sediakn matetial.hihi

The Craft Potion said...

Hi dear...

Im Iryani from The Craft Potion!
Terima kasih sebab promot kami and review dalam blog...

Boleh tak kalau owner blog ni whatsapp kami di 011 29139731 untuk sedikit saguhati?

Thank You so much dear :)

Regards

Iryani
The Craft Potion