CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, May 21, 2014

Free Thank You Tags!

Assalamualaikum.


Aku rajin sangat harini, dan aku sangat free harini, macam patut kena halau balikkk je aku ni kan? Haha.

Tadi publish pasal DIY thank you tag yang aku design sendiri (konon). Lepas lunch ni baru laju sikit otak ni bergerak. Sel-sel otak baru bersambung. T____T

Oleh itu aku ada la jumpa sikit beberapa thank you tags. Kot lah ada yang nak, kalau macam aku, memang tak pandai lah nak men'design'. Lagi-lagi takde software canggih-canggih kan. Asal ada perkataan 'thank you' pun okay dah kan? 

Tapi aku dapat semua dalam bentuk PDF. And again aku tak pandai nak attach PDF kat sini. So kalau nak boleh lah email ya!



1




2




3




4




5




6




7

sumber : google

Honestly, ada beberapa yang aku berkenan. Yang konon aku dah cop. Tapi aku share jugak dengan u olls, tak kisah lah kalau kita guna design yang sama. Sharing is caring kan? Hiks!

Korang boleh email untuk dapatkan softcopy, kalau nak semua boleh, nak selected pun boleh. Bagitahu je nak nombor berapa. So far ramai dan masih ada yang request PDF props untuk photobooth. Aku tetap akan reply your email attached with the softcopy, walaupun lambat, especially kalau korang email pada sabtu ahad, memang aku akan reply pada hari isnin lah ye!

Aku memang happy gila kalau dapat tolong orang yang nak kawen ni, sebab aku dulu pun pernah lalui pengalaman nak kawen. Lagi-lagi yang berjimat cermat macam aku. sobs! Niat nak tolong b2b dengan veil lambat lagi, sebab i olls memang tak menjahit buat masa ni. So aku tolong dengan cara lain lah ye.

Just email me or drop your email here!


NOT AVAILABLE
SORRY!





Love,
Nursaila Norman!



10 comments:

Anonymous said...

hehehe semua comey2 lah !

Rina Ellisa said...

semua cantik2 saila..
gerammmmmmm!! :p

khadijah said...

Cantik2 semuenye. Tunggu birtday zarif la. Ala ala doorgift kononnya kan

cik mah said...

tq saila...mmg ngah mencari2

Anonymous said...

hi, Can I have copies of ur thank you tag? the first one is lovely so the others. hehe.. But my eyes lies on the first one. really appreciate if you can share itwith me :)
my email: khairiah03@yahoo.com

thank you again.

cik kompas said...

salam sis, saya nak jugak soft copy
ncr9001@yahoo.com

Unknown said...

tlg email soft copy ke mysara_dahlia@yahoo.com. tq ye

Unknown said...

assalamualaikum..boleh tlg email soft copy thank you tags ke izzatyamirahyusop@gmail.com


terima kasih

Unknown said...

salam..boleh emel ke wmarlia_rh@yahoo.com

cik puan yanie said...

salam sis, saya nak jugak soft copy
cikyanie91@gmail.com

terima kasih