CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, May 8, 2014

Nursaila Norman's Veil : Customer #3

Assalamualaikum.






Ini customer ketiga, customer kedua takde bagi gambar, aku prefer customer bagi sendiri gambar yang mereka rasa selesa untuk share dengan aku. Aku taknak la memandai2 ambil sendiri dari FB kan.. Huhuhu. Alhamdulillah, veil aku yang sehelai ni masih berbakti. 

Murah je rm40! Boleh tengok available dan harga dekat 'Veil For Rent'. Ada dekat header atas ni. Kalau ikutkan hati aku memang berkobar-kobar nak buat lebih banyak veil untuk disewa. Memudahkan customer untuk buat pilihan. Insyaallah, tapi bukan sekarang lah ye. Lepas bersalin okay :)

Untuk memudahkan urusan, aku on jugak wassap. sobs! dalam terpaksa. sobs! Boleh wassap aku 0192290413 atau email msyunnsein@yahoo.com.my. Ikut mana-mana yang korang selesa. 





Love,
Nursaila Norman!



6 comments:

oshinz said...

saya nak wassap awakla. nak ngurat. kehkeh.

Nuriesya Nadia said...

Okaylah nak order veil nikah. :P

Unknown said...

salam...antenatal kelas tu kalau kt hkl pun ada...hospital ampang... kpj pun ada tak salah... t kite tanya kwn kite..kot2 dia simpan lagi number

Nursaila Norman said...

oshinz : wassap ngurat tidak dilayan..hikhikhik!

Nadia : tak sempat kan? start nov bru akak menjahit semula..sobs!

shyela : terima kasih byk2!!

Nuriesya Nadia said...

Akak ! Nah jawab soalan ni :

http://nadiaradzif.blogspot.com/2014/05/the-liebster-award-puan-husna.html

Anonymous said...

mmg cantik sgtlah dear