CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, May 16, 2014

Nuffnang : CPUV untuk tahun 2014

Assalamualaikum.


Sedih jugak sebenarnya kalau nak cakap pasal CPUV aku.. Sebab last CPUV yang meriahhhhhh pun akhir tahun 2013. Dah lama kan? Sejak masuk tahun 2014 ni CPUV ciput-ciput. Walaupun belambak tapi ciputtt sangat. Kejap dah credited. Huhuhuhu. Tak sempat lah aku nak tengok dia meningkat dewasa depan mata. Tau-tau dah credited. Haha.

Aku pun agak-agak merajuk lah jugak dengan Nuffnang sebab CPUV sikit-sikit, kejap-kejap, tak stay lama. Aku pulak sejak pregnant tahun ni dah kurang berblog. Okay, dah tau lah salah sendiri. Kurang berblog pastu harap CPUV stay lama. Haha!

Tapi alhamdulillah baru-baru ni aku bukak Nuffnang saje nak tengok-tengok (sebab dah lama sangat merajuk), eh! adaaaa.. Pastu dua tiga hari aku bukak lagi, eh?! ada lagi? Ohw,ohw,ohw!




















See? Ada la dua CPUV baru yang masih stay! Stay lama sikit ye sayangs! Bila tengok contest Oreo rasa nak join lah pulak. Sebab senang sangat pun contest dia. Just pergi Secret Recipe (feveret Suami pulak makan kek), follow instruction kat sana. Mudah je. Sempat lagi nih. Wink! Wink!

Lagi satu pagi-pagi dapat jemputan dari blogger supaya join event Nuffnang. http://mii-and-himm.blogspot.com/2014/05/jemputan-nuffnang-ke-kilang-mamee-melaka.html yang ini aku tak pasti nak pergi ke tak.. Kena tanya Suami dulu sebab transport disediakan, so mesti takleh g dengan Suami kan. sobs!

Tapi bagi aku, kalau ada CPUV dari Nuffnang macam ni, stay lama sikit, semangat nak berblog tu pun datang dengan tiba-tiba. Betul tak? Hikhikhik. Kebetulan kerja pun dah settle (aku memang busy akhirrrr bulan sampai 15hb), sementara takde kerja ni, korang jangan muntah pulak kalau asyik nampak entry aku bersusun-susun kat dashboard ye. Hahahaha. Tapi entry useless lahhh :)

Okay Nuffnang, sumpah i love you.





Love,
Nursaila Norman!



5 comments:

Nuriesya Nadia said...

Wahh ! Panjangnyaaa CPUV dia. :D

Nurul said...

Rezeki tu... :)

cikCT said...

saila jom mkn sama2 nak selayang mall ada JJ rawang pun ada. hihi.

p/s: kita terinspire buat enty baru sbb saila :p

athirahassin said...

benda ni kl kita duk hrp xmo lak dia muncul... tp bila dh mls nk ksh mencanang dia dtg.. hahahha

PetakBunga said...

rasanya org suka entry bab2 kerja kahwin.. walau update hr cerita br.. entry yg lama2 gak org cr saila..

oh..saila pandai bab2 cerita ni..
Pernahkah jatuh cinta? Sudah tentu pernahkan?

oh kita ada buat menan suka2 kat blog kita..
kalau sudi atau lapang marilah jalan2 blog kita ye..