CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, December 14, 2011

Semangat yang tergendala :(

Assalamualaikum
dan
Selamat Sejahtera Semua



I'm still in the office.

See.. Adakah patut lepas kawen nanti aku pindah duduk kat Putrajaya? Dekat dengan rumah, senang bila balik lewat tapi still tak cecah waktu isyak. Sempat la nak masak even satu lauk untuk suami (bakal). Kalau nak stay kat KL jugak memang tak masak la aku jawabnya. Singgah kedai. Lelama suami pun boleh cebik muka. Huhuhu!

En Gaban, what say you? Hiks!

So malam ni takleh la nak sambung men'diy' veil untuk nikah. Oops.. A'ah, semalam dah start potong net untuk veil. Dah adjust lace, dah patch atas net. Tapi harini rasa nak guna chiffon la pulak.. Chiffon ada. So kena la alihkan lace dari net ke chiffon pulak. Disebabkan esok tak buat kerja luar, so boleh tak stay kat ofis dan ber'beads'? Wahhhh.. Permintaan berani mati kau yaa?

Pagi tadi aku ada post WW : Poodle Flower (Testing) kan? Malam tadi jugak try buat poodle flower tu. Dapat la sekuntum. Kira dah puas hati la sebab dah tahu gerak kerja nya. So lepas ni boleh la mem'poodle flower' banyak2 lepas tu jahit kat veil dan baju nikah. Lepas tu lepas tu lepas tu.

Korang perasan tak, macam2 yang aku dah try segala DIY. Walaupun baru 3,4 benda tapi consider 'beberapa' jugak la eh,eh,eh.. Heeee~ Tapi takde satu pun yang aku tunjuk final work nya kan, kan, kan? Muahahaha.. Alasannya ialah, aku tgh try and error. Kalau jadi, jadilah (tu yang aku publish sblm2 ni), kalau tak jadi, delete dari senarai. Hikhikhik!!

Apa-apa pun kalau ada benda yang settle, siap, complete.. Aku akan publish kan eh. Tapi pssstt.. Tak hebat mana pun tau,tau,tau.



it will be like this


thanks korang!




Love,
Tata!





2 comments:

safurara said...

gud luck saila =)

Nursaila Norman said...

hehe..tenkiu rara.. cantik picha :D