CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, December 27, 2011

Teaser : HB for my Nikah Day

Assalamualaikum
dan
Selamat Sejahtera Semua




Semalam isnin kan? Dapat settle kan 2 perkara.. Pertama dapat pegang hand bouquet yang dibuat sendiri (walaupun belum siap sepenuhnya) hasil pembelajaran dari blog IntanNorazam. Keduanya ialah kain untuk baju nikah sudah dihantar untuk dijahit. Yayyyy!!

Kita cakap pasal baju nikah dulu eh.. Baju nikah aku memang simple habis. Sebab tamau feeling2 pengantin sangat. Yang sedang-sedang saja (lagu Iwan Dangdut tu). So dalam kepala ni just fikir 'ala,biasa2 je lah..sedar diri okehhh'. Semalam ibu aku paksa aku hantar kain tersebut. Tak prepare pape pun. Tapi, yang buat aku seronok sangat adalah bila, akak yang akan jahit baju aku tu nanti dia tau apa aku nak. Aku dah la slow tahap siput kalau bab jahit baju ni.. Tak tau macam mana nak explain.. Nasib baik ada picha baju yang aku minat tu dalam henfon. Last, akak tu tau pun apa yang perempuan slow ni nak.. Saya nak yang macam tu ahkakkk.. Tenkiu. Harap2 okay, jangan buruk sudah lah. Amin. Wink! Wink!

Kedua soal HB pulak.. Memula aku tak yakin aku boleh buat. Dengan keadaan kerja, keadaan diri yang kerap merayap dan melepak, membuatkan keyakinan aku untuk merealisasikan HB aku macam 25% je..













ini belum siap sepenuhnya.
tapi saya sangat suka.
:)






thanks korang!



Love,
Tata!