CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, December 27, 2011

Bike Week 2011 @ Kuala Lumpur

Assalamualaikum
dan
Selamat Sejahtera Semua



Hai gegirls!
Hik.

Cuti 3 hari pergi mana korang? Jom layan Bike Week 2011 nak? Hehehe.. Kalau korang taknak pun tetap kena paksa layan jugak.. Wink! Wink!

First time aku attend Bike Week ni adalah pada tahun 2009. Masa tu baruuu je habis belajar.. Baru kenal dunia En Gaban dengan kelab dia. Memang terus jatuh cinta la dengan aktiviti permotoran ni. Masa tu jugak first time kenal siapa tu Dira Abu Zahar. Orang dia memang sweet habis. Abang2, pakcik2 superbike memang awesome. Picha Bike Week 2009 aku rasa ada dalam lappy kot. Nanti lah aku selongkar.. Huhu. Part paling best mestilah Burn Out. Okay, tak payah explain.. Dira Abu Zahar memang MC tetap untuk Bike Week Kuala Lumpur. Dia sangat manissss.. Layan picha tak seberapa jela eh, eh, eh?














Yang baju mcm Haiwaii tu pakcik aku, Stephen Chow Shing-Ci.
Kantoi sudah aku dengan En Gaban.
Hikhikhik









































Aku mampu pakai payung Avon je kau!





Mana satu yang hot?
a) Motor
b) Jaket
c) Awek
d) Semua di atas




















A happy family!
Adore!





Ada macam nenek kebayan tak?
Siap berasap2 okehhhh..





The Necklace





Dalam hati ada taman superbikes!!










Tapi yang ni jugak yang aku sayang, chenta, buchuk2, intan payung, manja2.
Abaikan tongkat itu.
Dan abaikan perkataan 'cap ayam' itu juga.
Kalau takde En Black nie.. Nangis okeh.



Sorry, kalau tak suka. Tapi saya memang suka. Ada hati majlis kahwin nanti nak ada rider abang2 Ninja.. Boleh?




Love,
Tata!

No comments: