CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, October 4, 2013

DIY : Shawl warna Burnt Orange? Grapefruit?

Assalamualaikum.







Semalam beli inner neck sampai dua helai. Excited la nak pakaiiii.. Nak dekat-dekat balik semalam teringat nak buat shawl lagi. Lagi? Huhuhu. So balik kerja minta Suami bawak pergi kedai bunga dulu nak membeli bahan-bahan untuk buat shawl :)

Sesi memilih kain adalah sangat stress sebab taktau warna apa yang belum ada dan perlu ada. Memula nak warna pink, tapi tak jadi. Selalu sangat macam tu. Belek belek belek. Last-last warna orange. Burnt Orange atau Grapefruit boleh jugak. Pastu sukaaaaa ya rabbi sebab warna dia cantikkkk :)

Lace aku guna lace lain dari biasa. Takde bling bling. Plain lace kot suka suka aku bagi nama. Hehehe! Letak pearls sikit, kristal sikit, pastu gatal-gatal buat Fabric Flower sekuntum. Less is More. Okay lah kot.. Kang meriah sangat macam mak datin lak. hikhikhikhik.

Tujuan buat shawl ni sebab 13th ni ada occasion. Nanti aku share eh macam mana bila dipakai. Aw!

Oh, semalam masa membelek lace, tiba-tiba ada orang datang dekat-detak pastu tanya 'ni saila kan?'. Siapa yang tegur semalam? Maaf lah, saya tak cam huhuhu! Sila lah mengaku supaya boleh lebih kenal.. Hehehe! Malu kucing aku semalam, ada jugak orang kenal aku walaupun huduh masam-masam balik kerja. Hahahaha.

Till then, bye!





Love,
Nursaila Norman!


7 comments:

Fahimah Mahayuddin said...

Ala..comelnya shawl! orange lagi !

Cik Puan Tqah said...

bestnya..nk terus p kedai kain.. layan je hubby saila..kalau hubby tqah die suh pikir byk kali..haha..die tau tqah suke wat keje sekerat jalan

Han Hanni said...

Saya la yg tegur smlm. Sy pun br blk kerja ms tu..perasan saila skli n suami tgh pilih brg..tu yg berani tegur..

Nursaila Norman said...

Imah : comel hiks!

Tqah : hehehe..sekerat jln pun boleh,pastu bila free sambung blk..hehe

cik hani : dah agak dahhh!! sorry la x perasan awk, lps awk dh blk tu bru teringat mesti cik hani ni..sbb awk duduk selayang kann :D

missGogreen said...

cantik..kita ni bila nk merasa pakai cantik2..

suria lekatlekit said...

yg pasti bukan saya. tapi serius comel shawl tu... :D

safurara said...

u watermark bubuh tgk2 pic.pas tu blurkan sket.xde lah org curik pic =)