CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, October 31, 2013

Counting :)

Assalamualaikum.





9 days to go!
and
4 days to go!
Semoga Allah permudahkan semuanya :)


What To Do in 4 days?
1. Hand Bouquet (done)
2. Henna
3. Booking a cake (done)
4. Props (done)

Teringat hb nikah, masih elok.. Ada dekat rumah :) Cuma pemegang dah tak kemas sangat. Mungkin sebab ramai yang pegang masa tu.


dulu


sekarang

Pemegang dah tak kemas. So aku bukak. Konon nak gubah dalam bekas. Tapi entah, terbiar macam tu je. Petang semalam balik kerja, panjang pulak akal. Buat pemegang supaya boleh digunakan semula. Cuma tak berisi macam yang asal. Malas nak potong gabus. Bersepah teruk nanti. Malas pulak nak mengemas. Jadinya, pemegang kurus dan kecik sahaja.






























Tiba-tiba terrrrnampak, ternampak tau.. Bukan saje-saje cari. Ternampak props untuk wedding, lepas tu aku pun terrrrajin nak buat satu dua. Satu dua je dearrr.. Tak banyak pun. Huhuhu. Saje, dah lama tak buat sesuatu untuk diri sendiri. Ohh, ini kesukaan aku. Nak buat macam mana. Aku sanggup buat selagi rajin. Huhuhuhu.


































dulu


Paling excited nak kek sebijik macam masa nikah. Dah order, tunggu dia siap dan nnngaap! Tak malu okeh order cakap nak kek sama macam kek masa nikah haritu. ihehehehehe. Takpe, tak malu.. Janji dapat. Sedap tak terkata sampai semuaaa sedara mara yang dapat rasa kek tu masih bercakap pasal kek tu. 'kek masa kak yun nikah tu sedap'. Awwww, aww.. Masa aku nikah tu yang tak tahan tu. hikhik. Sebelum order kek, aku mintak izin Suami dulu. Rupanya dia tak rasa punnnn.. Apa daaaa.. Memang la, dah kek tu hantaran dari dia untuk aku. Masa kitorang kendurikan kek tu, dia dengan family dah balik, nak solat Jumaat. Hehehehe. mengong T____T'


dulu

Aku teringat. Aku teringin. Itu lah punca aku sanggup buat semua ni. Bukan untuk sesiapa, cuma untuk kami berdua. Bendanya simple je, tak se'grand' anak-anak orang kaya. Cukup untuk kenangan bila dah tua. Sekali ni pun takpe. Dari takde. Ada peluang Allah bagi, aku dan dia cuba penuhi. Kalau takde peluang nanti, redha je janji masih berdua berkasih kekal abadi.

Aku mohon doakan perancangan kami berjalan lancar, amin :)





Love,
Nursaila Norman!


10 comments:

DYatie ABakar said...

Post wed ke dear! Best nyer la hai.

Yna said...

sweetnya..first time dengar citer gini..=)

SarahSyafiq said...

ye, lg pun masa mcm ni la boleh buat macam2.nnt2 boleh kenang balik.

Nursaila Norman said...

Dyg : bkn post wedding..just nk celebrate 1st anni je :) hehehe.. tp tu la celebrate biasa2,simple2,murah2 je :(

Nuriesya Nadia said...

Amboiii! Nak join. Eh eh tak maluuu. :P

Anonymous said...

mudah2an semua berjalan lancar & dipermudahkan yer!

cik mah said...

Bestnyer....xlama dah kan...kejap je....semoga terus bahagia....saila mmg rajinlah...

Amalina Ali said...

aah la. pejam celik pejam celik dah nak setahun bernikah. hihi.

MAY said...

sethn da ye..cepat masa blalu..

Jasa Photo Booth Murah Jakarta said...

Mudah2an acara berjalan lancar amin.. amin

jika membutuhkan jasa photobooth di jakarta please contact us http://irisphotobooth.com