CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, October 25, 2013

Review : The Body Shop Forever!

Assalamualaikum.



Sesiapa yang dah jadi ahli Body Shop mesti dapat msg dari The Body Shop kan? Ada promotion! Dari 18 Oct - 7 Nov. Sempat la, yang gaji 25 haribulan confirm boleh pergi harini jugak. Yang gaji hujung-hujung bulan macam aku pun maaasih boleh pergi. hiks!

Aku jadi member sejak beli barang hantaran haritu. Alang-alang beli banyak, memang lepas la limit untuk jadi member. Just serahkan IC sahaja :) Dan sekarang aku jadi pengguna tegar Body Shop. Sampai benda tak perlu pun aku beli. Nampak tak? Nampak tak permainan Body Shop kat situ? Hahaha! Salahkan Body Shop pulak, padahal diri sendiri yang boros :P




Boleh shopping online!


Selalunya aku memang akan beli barang atas keperluan, tapi kalau masa membeli kebetulan ada diskaun itu yang terbeli barang-barang lain tu. Huhuhuhuhuhu.. So far dapat gaji minggu depan aku memang kena beli Tea Tree Blemish Gel. Untuk orang muka berjerawat macam aku ni memang excited pakai Blemish Gel ni, 2, 3 hari bekas jerawat boleh hilang! :)


Sobsobsob! Blemish Gel takde diskaun, sedih! Takpe rm29 berbaloi dengan hasil! Vitamin E Moisture Serum pun aku perlu beli. Sebab dah nak habis. Sebenarnya boleh je pakai untuk sebulan dua lagi. Tapi sebab ada diskaun, dan-dannn nak habis. Cis.

See? Jimat banyak tak? Jimat rm13.20. Okay lah kan? Serum ni bagus. Dah nama pun serum. Hehehehe!! Disebabkan warna kulit tak sekata, baru-baru ni aku tanya SA dia, produk mana yang okay. SA tu cadangkan pakai Vitamin C. Harga boleh tahan terkejut jugak. Tapi bila ada diskaun ni macam best bestttt je kan?kan?kan? iheheheheheeee..


Wink! Wink! Kepada bakal-bakal pengantin, aku cadangkan beli barang Body Shop untuk dijadikan sebagai hantaran, lepas tu kalau korang beli lebih rm150 ke atas autometik korang akan jadi ahli. Bila jadi ahli, banyak benefits tau. Termasuk lah masa birthday kita. Lagi meriah! Hehehe. Jom, aku nak share apa yang aku pernah pakai dari The Body Shop. Jom!

Ini untuk waktu siang


Ini untuk waktu malam


Ini pakai seminggu sekali


Ini untuk jerawat


Mandian hantaran, baru guna sikit. Sebab lebih kerap guna mandian anti-bacterial.


Yang ini best. Sebab ada biji-biji stroberi. Plus bau dia macam kita tengah makan stroberi dalam bilik mandi. Hahahahahahahaha!


Yang ini paaaaling best! Lebih better dari yang stoberi tadi.
Tapi harga pun lebih laa dari Strawberry Body Polish tu. sobs!
bau dia confirm feeling2 mcm kat spa ;)


Ini mandian hantaran, belum pakai sebab sayangggggg :)


Body Butter. Pakai selepas Mango / Satsuma Gel & Spa Wisdom.
Jangan keringkan sangat badan, masih lembab-lembab tu terus apply Body Butter ni.
Moist!


Girls, sesiapa yang ahli tu usha-usha lah butik berhampiran atau pergi je website The Body Shop. Boleh shopping online. Tapi aku bukan pembeli online, aku lebih suka pergi butik. Puas hati. Hehe!

Happy shopping!





Love,
Nursaila Norman!


9 comments:

Unknown said...

wahhh ini mmg pegguna tegar ni hik3..
i bli sikit2 je untuk hantaran nnt..body scrub body shop mmg best :D

EFFAFARHANA said...

fa paling suka shower gel and body lotion dia... tersangat la wangi and sweet2... rasa macam nak gigit2 je hehe

DYatie ABakar said...

Ohhhoooii! Rajin nyer pakai set siang set malam! Kite nak cuci muka pun selalu skip. Apaaaakaaahhh?

Nuriesya Nadia said...

Arghh ! Banyak gileee. Stress tengok. Hahaha

Bie said...

waa.. ni memang pengguna bs tegar ni.. hehehe.. nicee kan :)

Afasz said...

pengguna tegar Body shop ek saila ni.. hehe. kite ada dpt hadiah sehamper mandian aritu. siap ada perisa kelapa. tp tk sedap la perisa tu. hehe tkde org pakai pon mandian perisa tu. hehe :D

Izafiza said...

Wowwww dan woww lagi. Kita tak pernah pon beli jenama body shop neh. Pasni kita bli la mandian yg feeling makan stoberi dlm bilik mandi tu. Mcm best jer. Heheheh..

Anonymous said...

Thanks to my father who told me about this website, this wehpage is truly remarkable.


Also visit my page - mega millions ()

Anonymous said...

Very good info. Lucky me I recently found your blog by accident (stumbleupon).
I have book marked it for later!

My web site ... mobile oil change business (http://Www.amazon.co.uk)