CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, March 25, 2012

Barang rumah untuk lepas kahwin nanti

Assalamualaikum
dan
Selamat Sejahtera Semua



Mata dah mengantuk, badan pun dah penat. Tapi gedik nak online jugak. Huhu. 

Tengahari tadi sampai ke petang menghabiskan masa kat IKEA. Tapi takde la puas sangat. Sebab barang semakin bertambah dalam beg kuning tu. Jadi malas nak fokus lebih-lebih bila dah semakin lama berjalan. Makin lama berjalan makin banyak pulak yang aku capai. Hish! Rasa tak sabar-sabar nak masuk rumah sendiri (walaupun menyewa). Tadi pun aku amek je apa-apa yang patut walaupun belum ada rumah lagi. Tak tahan. Hahaha.

Sesampai je kat rumah terus MMS En Gaban apa yang aku beli. Orang excited memang macam ni. Hiks! Nampaknya memang kena datang berkali-kali nih. Katil idaman pulak sama dengan Cik Ara. Tapi takpe.. Ara bilik lain, aku bilik lain.. Hehehe. Side table dah beli. Katil belum lagi. Apakah? Gambar ada.. Tapi malas nak cucuk USB. Boleh tak? Eheeee~




tak sabar nak guna barang-barang yang aku dah beli sikit-sikit nih
sikit-sikit, lama-lama jadi bukit
boleh kan? ;)





thanks korang!



 Love,
Tata!
 
 

3 comments:

zOeY zAu YaH said...

bestnya nk masuk umah baru ye..hihi

Cik Saila said...

zoey : hehe..x sabar2 nih ;D

CIK MAY said...

hm..CM baru beli periuk nasik, dapur gas, boiler..katil blm lagi..aiyak...