CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, September 6, 2012

Dah Booked Tarikh Untuk HIV Test Dah!





Hai!


Assalamualaikum.


Firstly, terima kasih yang tak terhingga kat korang-korang yang ada tinggalkan komen dekat entry mohon bantuan kat SINI. Korang sangat membantu. Kebetulan pulak Zila Zainal buat entry pasal HIV Test dan masalah-masalah yang sama mcm aku, sangat la membantu bila ada detail di setiap KK. Lega sangat-sangat.

Pasal klinik swasta tu, baru la saya jelas.. Tenkiu so much readers and bloggers!

Lepas dah baca entry cik Zila Zainal tu, saya pun try-try la call mana-mana KK yang bersesuaian. Macam yang cik Zila Zainal tulis dekat entry dia ;


Klinik Kesihatan Setapak : 03-4142 5429
Macam bunyi masuk kat line fax. Sakit telinga aku.

Klinik Kesihatan Sentul : 03-4042 7557
Ada orang jawab pulak. Kena datang sana buat appoinment. Result on the spot.

Hospital Sg. Buloh : 03-6145 3333
Takde buat HIV Test. Harap maaf.

Klinik Kesihatan Dato' Keramat : 03-4257 3333
Engage. Taktau la bergayut ke atau tak masuk line. Cis.

Klinik Kesihatan Batu, Jln Ipoh : 03-6257 3355
Ada! Ramah pulak tu. Sejuk hati aku. Booking? By phone. Senang tak kerja? Macam la kita ni kerja dengan company daddy and mummy kita kannn.. Dia ambil nama aku dan pasangan dengan no.phone aku. Result? On the spot. Datang pukul 2pm. Suka,suka,suka :)


Disebabkan dia peramah sangat aku saje jela tanya, KK Batu ni je ke yang boleh buat appointment by phone. Dia cakap dia tak berani nak cakap, takut nanti salah information pulak. Pastu aku cakap la yang aku dah puas call KK lain, semua kena datang buat appointment dulu.. KK Batu je yang boleh, seronok sangat. Pastu dia cakap takde la baik sangat, ini jela yang dia dapat bantu pun.. See? Boleh kan cakap baik-baik, ramah-tamah.. Kita sebagai pemanggil pun seronok la. Aku siap cakap KK Batu sangat baikkk, peramahhh sangat.. Malu-malu kucing akak tu. Tumbs Up!!

Kepada yang membantu, memberi kata-kata semangat tu terima kasih banyak-banyak sayang :)


Dengan cara share your link here sebagai hadiah terima kasih untuk korang semua :)



hehehehehehehe!!





thanks korang!





Love,
Nursaila Norman!

8 comments:

Anis aka Mama Mila said...

Yeay!! Happy for u...Sayang kamu jugaaa hihi

cik mah said...

eh cepatnyer...boleh dapat on the spot...cik mah nk jugalah...tq cik saila untuk info ni....

Nursaila Norman said...

Anis_Apis : hehehehe..sayang kamu jugaaaaaa!!

Cik Mah : tula..rezeki sgt..cepat2 call ya..masih ada kosong lagi :))

Zila Zainal said...

weeeeee! alhamdulillah! mintak2 semuanya berjalan lancar ye. nanti jangan lupa tukar2 kad tau!

Bie said...

Alhamdulilah.. lega rasa hati kan cik saila..

moga semuanya berjalan lancar..

Amin.Amin..

•NADiERA SUNDARA• said...

salam si jelita.diera sggh blog glamour yg cantik spt owner nih ^_^ subhanaALLAH. indahnya! ^_^

waaahh..alhamdulillah...tanda2 terakhir semakin hmpir dgn alam kebahagiaan..diera doakan kesejahteraan kedua nya dari mula sehingga ke akhir hayat.. ^_^ insyaALLAH.amiinn ^__^

anariffin said...

wah happy for u dear...
insyaallah..segala urusan kita dipermudahkan...alhamdulillah =)

Puan Rad said...

alhamdulillah.. so all da best masa test ya.. :)