CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, February 2, 2012

Decoration : Burung-Burung

Assalamualaikum
dan
Selamat Sejahtera Semua



Last tuesday aku terrrjumpa decoration untuk w-day.. Decoration burung! Super cute sebab dalam web tu dia buat hiasan kat para pintu dengan burung bergantungan dan jambangan bunga. Tapi sorry sebab web tu aku lupa nak save dia punya link. Al-maklum lah, bukak web sebab stress dengan kerja. So nak hilangkan stress bukak la wedding decoration. Pastu lupa nak save.

Tapi yang bestnya, kat web tu dia ada cakap boleh save the template. Tapi takde lak template nya. Template lain yang aku jumpa. So aku pun macam frust la.. Sebab dah jatuh cinta dengan burung-burung tu tapi tak jumpa template. Sobsobsob! Tapiiii.. Masa aku sibuk selongkar kotak rahsia khazanah aku tu, guess what??

Aku jumpa design yang aku rasa logik gak untuk dijadikan contoh template burung aku tu.. Sila lihat di bawah.


*
*
*
*
*
*
*
*
*
*





Ta daaaa~ tu la contoh design burung yang aku jumpa yang boleh dijadikan template. Hiks!! Berguna jugak kotak rahsia khazanah aku tu kan? kan? kan? Hehehehe! Lepas dah lukis bentuk burung tu atas kertas keras, jadi la macam kat bawah ni..

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*




hello mr cute!!


Cute kan? Okay, memuji template sendiri. Tapi memang cute pun. Muahahaha.. Sangat la baby bird. Oloh,olohh,oloohhh.. Comelnya kamuuu.

Tapi kan tetiba tangan ni gatal nak search kat google 'bird decoration template'. And you know what?? Ta raaaaaa..












Korang boleh right click and save!!! Sharing is caring. Harap-harap decoration nanti semuanya okay! Yayyy..




thanks korang!




Love,
Tata!







2 comments:

Anonymous said...

ya lah comel sgt2..

safurara said...

hehehhe rara suke burung tu.comelsss.