CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, February 21, 2012

Miaw : Johnny

Assalamualaikum
dan
Selamat Sejahtera Semua



Weekend baru ni Johnny kecederaan. Cedera lah sangat. Sape suruh nakal kan. Pantang dapat peluang main-main kat luar rumah, laju je berlari keluar lepas tu tak reti-reti nak balik. Memula tu risau jugak, tapi bila dia balik dengan muka tak bersalah so kitorang buat-buat tak kisah la. Tapi.. Ada tapi.. Hari jumaat lepas aku balik kerja nampak dia tidur atas katil aku. Ibu aku pun start cerita macam wartawan TV3. Hikhik! Rupanya dia kena gigit kot dengan kucing jantan kat luar rumah tu. Hahaha.. Padan muka. Demam la jugak. Tapi demam sekejap je. Kitorang risau lebih tapi dia rilex je macam tak sakit. Puas jugak la aku kejutkan dia supaya bangun.. Ingatkan pengsan dah.. Hehehe. Comel je dia tidur sebab demam.. Time ni rasa kesian, tapi selalunya aku tak kesian sebab dia nakal sangat. Huh!



ekor dia panjangggg..





tangan ke kaki eh? yang belakang tu yang kena gigit. haha!





time ni dia demam, menggigil macam ngigau, kejut-kejut takmau bangun. haihh.



Johnny ni aku dengan En Gaban jumpa. En Gaban gigih suruh aku bawak balik pastu jaga. Ceh. Nama Johnny ni anak jagaan ibu aku yang bagi. Memandai je dia petik nama omputih ni. Pastu semua layan. Hahaha. Hyper active okehh. Kalau la boleh dicubit, lama dah aku cubit budak ni. Hehe!







thanks korang!



Love,
Tata!



4 comments:

Saya Disini said...

nyenyak die tdo

Cik Saila said...

Saya Disini : nyenyakkk sgt2 sampai lupa nk bangun..hehe :D

zOeY zAu YaH said...

ya lah..elor nampak pjg sgt..hihi comel je.

Cik Saila said...

zoey : elor ya..hehe..jgn marah ;p