CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, February 22, 2012

Kalau...

Assalamualaikum
dan
Selamat Sejahtera Semua



Petang ni berniat nak singgah 'butik'. Nak ambil baju yang ditempah. Dengan tiba-tiba rasa berdebar-debar, risau, takut semua ada. Berdebar-debar nak tengok hasil. Risau kalau-kalau tak seperti yang aku harapkan. Takut kalau-kalau rosak terus. Haihhh.

Kalau tak seperti yang aku inginkan nampaknya kena la beli kain lain dan tempah lain. Aku terlalu berfikiran negatif ke eh? Tapi nak confident sangat dengan kebolehan tailor tu risau pulak. Moga-moga dia boleh buat sehabis baik dia. Hukhuk! Sebab masa tempah beberapa bulan lepas, dia macam tahu-tahu apa yang aku nak. Apa je dia cadangkan, aku setuju sebab aku rasa ngam dengan ilustrasi aku. Tapi macam mana kalau dia tak buat macam dia gambarkan. Macam mana? Macam mana?

Kalau jadi.. Boleh la aku tempah baju seterusnya. Kalau tak? Hiah. Hati, sila bertenang. Doa-doa supaya jadi okayyy.



baju dengan tudung dia sangat menawan hati.
thx ara sebab email picha ni. muah!





thanks korang!



Love,
Tata!


4 comments:

LiNda said...

hai..baju wedding ke...cantikla

Cik Saila said...

Linda : tp baju saya tak secantik itu..huhuhu

Saya Disini said...

ke bju awak lgi cntik/

Cik Saila said...

Saya Disini : amin..tp xtau lagi macam mana..risau ni :(