CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, February 9, 2012

Flower : Corsage Merahnya Mak Ngah

Assalamualaikum
dan
Selamat Sejahtera Semua



Cuti empat hari yang baru saja meninggalkan kita terasa amat-amat singkat.



Muntah laju-laju semuaaaa!

Naik lebam dah aku kat rumah sebab En Gaban takde. Hahaha.. Oleh kerana dia takde kat KL, terpaksa la aku stay kat rumah baik-baik pastu memanikkan veil, buat corsage blablablabla. Buat corsage ni boring sikit (sebab aku memang cepat rasa bosan bila buat sesuatu kerja). Part nk gunting kain felt paling tak best. Haha.. Tapi kesungguhan dan kegigihan amat diperlukan untuk aktiviti men'diy' ya. Dengan itu hanya beberapa kuntum corsage berjaya dihasilkan. Lagi puluh-puluh kuntum masih dalam angan-angan. Eh, tak! Nanti aku paksa diri sendiri untuk siapkan ek. Huhu!

Untuk 'Ketua Pergerakan' dan 'Timbalan Ketua Pergerakan' design corsage dia lain sikit. Biar semua orang nampak dua orang itu supaya dua orang itu kelam kabut meng'handle' segala benda. Kejam tak? Hikhikhik! Taklah.. Dua orang itu adalah bakal orang kuat untuk w-day aku nanti. Kerja kuat-kuat tau.










 
Tak merah mak ngah kan? Maybe lighting semulajadi dari matahari telah mengubah warna asal beserta cammy merah mak ngah telah memanipulasi warna. Warna sebenar macam ni...





picha tanpa cahaya yang obvious
sebab dlm bilik sahaja ;p




thanks korang!

Love,
Tata!

2 comments:

safurara said...

babe sgt cantek ok!

Nursaila Norman said...

yeke? oloh tetiba rasa nk nangis lak..huhu