CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, February 21, 2012

HB purple kuning

Assalamualaikum
dan
Selamat Sejahtera Semua



Hai!

Sabtu baru-baru ni aku sempat buat HB warna purple+kuning. Untuk makluman, HB ni belum siap sepenuhnya ya.. Baru buat beberapa kuntum lepas tu terus mms kat bakal pengantin. Kot-kot bride to be nak adjust warna ke, apa ke kan.. Memang betul.. Haha. B2B nak warna turqoise+kuning pulak. Katanya HB ni nak guna untuk nikah nanti. Okay, boleh je. Lagi pun majlis nikah bulan Mei nanti. Insyaallah sempat.







gambar HB warna turqoise+kuning akan di update dengan segera k :)




thanks korang!



Love,
Tata!





2 comments:

Saya Disini said...

cntiknye..

Cik Saila said...

Saya Disini : thank you dear :)