CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, February 10, 2012

Sweet, Sweet Love

Assalamualaikum
dan
Selamat Sejahtera Semua










Dari kiri ke kanan : Antiquegold, Blush, Peach, Ivory, Lightpink, White




Nasib baik ada The Perfect Palette. Library Palette dia membantu untuk match kan kaler peach yang aku idam-idamkan. Wuhuuu. Dalam tu kita boleh match kan warna-warna yang kita suka. Macam aku, aku dah set warna peach untuk majlis pernikahan aku. Family dekat dan kawan-kawan rapat akan pakai peach. Putih of course untuk aku dan En Gaban. So aku perlukan warna-warna lain untuk dicampurkan dengan peach dan white. Kalau ikutkan Library Palette, ada warna Blush, Ivory, Lightpink, Antiquegold. Nampak sweet jugak kan? Okay, aku dah suka. Nak buat macam mana. Wink! Wink! Boleh la bawa pilihan warna ni dekat Abang. Abang ialah orang yang akan design mini dais aku nanti. Woopss~ Mini dais wajib sesimple yang boleh. Takmau hibrid sangat. Kedua, pilihan warna ni akan digunakan sebagai panduan untuk buat bantal-bantal kecil (hiasan di pelamin nanti). Insyaallah, dengan doa dan harapan supaya a small solemnization but memorable akan jadi milik kami dua belah pihak keluarga. Amin.




how sweettttt...
Manis sangat la..
i heart this





don't you love the frilly detail on her gown?
make up, hair.. Oh my..
sweet,sweet love!






<3


Okay, sweet tak? Wink! Wink!




thanks korang!



Love,
Tata!



2 comments:

adventure mama said...

sangat cantikkk okayyy...hehe
i folo u k b2b

Anonymous said...

saya exited setiap kali baca entry blog ni psl wedding hihi...