CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, July 27, 2012

Conversation #2

Hai!



Assalamualaikum.


Malam tadi sebelum terlena, dalam SMS dari En Gaban.



"Shaaaayang by minta maaf.. By dah bg rosak bekas air masak sayang.. By isi air tp tak perasan lak air dlm heater tu panas.. Bekas air sayang dah cacattt.. Dh macam janin."
(janin?? over betul hiperbola dia)

"By?"

"Huhuhu shorie shayangggg.. By tak sengaje.. Huhuhu.. By emel kat sayang esok eh.. Uwaaaa"
(perghhh..siap nak email)

"Bekas air tu tak  boleh guna langsung ke?"

"Bekas air memang tak boleh guna. Terus jadi pendek hampir separuh huhuhu.. Tata sayang by takk?"

"Takpe lah kalau macam tu.. Buang je lah. Mesti la tata sayang by. Kenapa tanya?"

"Sebab by dah  bg rosak barang rumah kita huhuhuhu.. :("

"Lain kali hati-hati.. Nasib baik murah je. Tapi kesian kat bekas air tu.. Tak dapat nak berbakti kat kita lama-lama"
(gila psikoooo!)



En Gaban ni.. Kelakar pun ada. Motif dia sama kan bekas tu dengan janin apa kes eh. Dari nak marah terus tergelak. Ayat yang last tu aku saje je psiko dia.. Hikhikhik! Pasni heret dia g Jusco, beli lain. Tapi yang kaca punya. Padan muka dia. Haha!







update : En Gaban dah email. ni lah bekas air yang macam janin tu. whatthe**






selamat berpuasa sayangs!




Love,
Nursaila Norman!

13 comments:

LiNda said...

hehe...memang hyperbola smekan dgn janin.lawak la en gaban saila tuh. Lepas ni beli baru, amik yang mahal sikit..:)

ayut said...

mesti en Gaban ni blh tahan bek ye kan..bslh sungguh smpi mtk maaf sbb rosakkan brang umah.hihi.sweet je.adehhh.bli batu trus la snang..kaca kang pecah pulak.tang hyperbola tu mgkn nk tunjukkan kecik ye jd bkas air tu yg smpi ckp janin tu.hahahaha

Cik Saila said...

Linda : dia memang mcm tu tau..huhuhu..

Cik Saila said...

Ayut : batu? perghhh..ayut lagi dasyat..En Gaban baca komen ayut konfem sentap..hahahaha..tp btl gak kan..kaca pecah..hehe!

S.U.R.I.A. said...

alallala..omeomeomeee

nur anis said...

haha..bab samakan dengan janis tu memang lawak sangat....

Cik Saila said...

Suria : bkn comel..nak kena cubit en gaban tu :D

Anis : kan? suka hati dia je sama kan dgn janin..bnd lain takde ke? hehe!

NurSalihah Norman said...

hahahahahahahahah! tu je yang aku boleh katakan.... kau tahu kan cara gelak aku? hahahahahahahah...

Kesuma Angsana said...

la,, sampai macam tu sekali hehe

Cik Saila said...

Salihah : bengong. hahahahaha..

KA : tu la..teruk kan? huhuhu

MAY said...

haha..lawak sguh...

Liza Razak said...

adoii..kesian bekas air tu...comel la korang ni !! :)

ayut said...

ni mesti cbuk DIY..mghilang dh tetibe ni :)